nattblogg

Jag har kanske varit sämst i världen på att uppdatera senaste tiden, men har ändå bara vart deppig och tråkig och har inte haft något roligt att skriva så, lika bra att låta bli då. Är kanske inte världens gladaste än heller men, livet är ju tydligen inte alltid perfekt? Säger dom....

Aja, förhoppningsvis gör lyckopillerna och samtalen mig stark igen. Får ta den tid det tar helt enkelt, insåg just att det är lika bra att göra det långsamt och ordentligt än att försöka komma ur allt snabbt och sen få allt kastat i ansiktet igen. Ska gå till botten med all denna skit nu och förhoppningsvis hitta tillbaka till mig själv.

Mitt mål är att försöka sluta stressa upp mig över onödiga saker, ta en dag i taget och känna efter vad jag egentligen vill istället för att göra saker bara för att jag borde. Till sist ska jag sluta förlita mig på andra, har faktiskt insett att det är ingen annan än jag själv som kan få allt att bli bra. En vacker dag hoppas jag att jag kommer kunna tro och lita på mig själv. Mitt största mål är nog ändå att jag ska känna att jag är stolt över mig själv, den dagen skulle kännas förjävla bra. Uppdaterar om när den dagen är kommen, och den kommer att komma för nu har jag gett mig fan på att ta fixa det här.

tråkigt inlägg? ja kanske lite, men varje gång allt känns hopplöst ska jag kolla tillbaka på det här inlägget och bita ihop lite mer.

tack&hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0