myspys

Så var den här dagen över också. Har varit en bra dag faktiskt. Kom på mig själv på ica maxi om hur glad man kan bli för så små saker. Hade sagt till mamma att jag skulle behöva köpa hushållspapper, men väl där inne glömde jag de, sen när vi var klar så såg jag att hon hade köpt det åt mig och jag vart helt överlycklig o ba "ÅÅÅH köpte du hushållspapper åt mig? tack snällla.. naaw".. hahaha. Som sagt, ibland uppskattar man detdär lilla. Spec när man är fattig som jag är just nu.

Kvällen spenderade jag i soffan med amanda. Maten blev asgod, och banankladdkakan vart bättre än någonsin, helt sinnes vad god den vart. Vi åt upp nästan hela, lite tjocka ja. Var tvungen att försöka tröstäta bort min jävla mensvärk, fifan, inte att leka med. Har äntligen tagit mig i kragen och sett baksmällan. Brukar hata komedier men jag skrattade ovanligt mycket.

Det enda dåliga med dagen är att det har varit en riktig sånhära sakna-dag, när jag går runt hela tiden och tänker "varför? vart tog det där bra vägen? vad hände?".. Jag fattar fortfarande ingenting. Jag saknar fortfarande, när ska det släppa? Uääh...

Men men, nu ska jag typ försöka somna i någolunda vettig tid, måste orka göra ärenden imorgon och sen blir det umeå c festen med mat och dryck osv.. blir nog trevligt!

gonatt lovers!



jag o nå jobbtjejer för typ 1 år sen, trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0