medvind, sen lite motvind

Har varit så glad senaste tiden, känns verkligen som att allt är på väg åt rätt håll. Senaste dagarna har varit helt underbara. Men man kan ju tydligen inte bara ha medvind, gud straffar mig just nu med munsår, KUL!? Nej!

Jag som var så sjukt taggad på utgång i helgen, nu vet jag inte om jag är det längre. Alltid är det nått som ska jävlas... såklart.

Aja, har iaf haft en jättetrevlig kväll med mammsen, jag bjöd på middag och hon bjöd på efterrätt. Har även varit duktig och pallrat mig ner i tvättstugan en sväng också. Tvätta är kanske de tråkigaste jag vet, näst efter att skotta balkongen.

Aja, ska försöka göra en tidig kväll igen. Har badat ikväll också, myyyysigt. Hade tänkt försöka hinna shoppa lite imorgon innan jobbet, fick ju trots allt 250kr från h&m, man tackar!


Vill få med mig domdär skorna hem, gärna ett linne och ett par leggings som jag hittat också. Vore ju en trevlig start på dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0