lyxtisdag

Ahhhh, vilken härlig dag. Bortsett från kylan alltså. Den gillar vi inte. När jag kom fram till jobbet kändes de som att benen skulle lossna från kroppen. Ingen mysig känsla.

Jobbet gick asbra idag, riktigt skön dag. Sen var jag lat och tog bussen hem, ville inte få "tappa-benen-känslan" en gång till. Fixade lite middag, dog i soffan en stund, sen gick jag på konsum och köpte lite gosaker.

Sen till de bästa av allt. Tog ett varmt och skönt bad med massssor av bubblor (de är omysigt utan dom). Till det hade jag ett glas iskall cola och en hänt extra. Kan det bli bättre? Det är vad jag kallar vardagslyx, det borde man unna sig oftare.

Varför gnällde jag över singellivet förut? Har just insett att det är så jävla najs. Länge sen jag mådde så bra som nu. Jag tycker om att vara med mig själv. Jag känner mig sjukt fri. Underbart.

Nu ska jag dricka upp min oboy, ta kvällsröken och sen krypa i säng. 

PUSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0