jag tycker om mig

Nu har jag varit hos elin och blivit bjuden på middag och hängt lite, inte helt fel! Snart tror jag att jag ska åka iväg och träna. Har någon konstig överskottsenergi idag som jag måste försöka bli av med.

Som sagt, eftersom jag var lite uttråkad tidigare idag så tog jag sjukt mycket fula bilder. Gillar att jag kan va så ful att jag skrattar så mycket åt mig själv att jag nästan börjar gråta. Normal? Njae!




Hoppas någon annan också har lite roligt åt mina mongofasoner. Bilderna är iofs inte lika roliga som det är att se allt for real in action. Kanske borde filma ist..

lyckades även hitta igen min favorit t-shirt som varit spårlöst försvunnen ett bra tag. det gjorde mig glaaaad!


Kommentarer
Postat av: amanda

Du är ju fan den sötaste människan jag vet! :D

Fast du fular dig! hahhaa

2010-02-16 @ 21:45:51
URL: http://adun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0