i could say

Så var det redan torsdag.. veckorna bara springer iväg. Både skönt och stressande. Men men, idag tog jag sovmorgon, sen vårdcentralen och efter det träffade jag malin ett tag. Kikade runt på affärer, blev lite shopping och så avslutade vi kvällen med att trycka i oss skrovmål, fyfan va mätt jag blev.
Men gott vare!

Kvällen har jag ägnat åt städning, en rejäl storstädning. Det behövdes. Är glad att slippa vara mitt i ett bombnedslag nu. Jag älskar verkligen min lägenhet nu, det blir som bara bättre o bättre. Det enda jag skulle vilja nu är att dom kommer och renoverar köket och hallen, och så skulle dom gärna få byta balkongdörren så jag slipper frysa ihjäl här inne. Elräkningen kommer inte va rolig den här månaden, fy.

Aja, jobb hela helgen då. Tror jag ska hålla mig nykter ändå. Kan helt klart behövas.. taggar till nästa helg med elin istället, det kommer bli najs!

Vad sysselsätter man sig med om man inte ska festa? öööh...

nej elin, jag är inte brunett igen.. dummaste gissningen ever ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0