down down down

Uäääh, vad trött jag är idag, blir fan aldrig pigg heller. Är så trött att jag mår illa.. man kanske skulle dricka lite kaffe i hopp om att bli liiiiite piggare. Skulle behövas.

Har iaf jobbat idag, och nu sitter jag bara i soffan och hänger och gäspar. Ska laga lite mat, sen kommer elin och ska hjälpa mig att bleka håret. Jag är lite nervös. Är sjukt sugen på utgång ikväll så jag hoppas att håret blir bra och att illamåendet vill gå över nån gång. Skulle egentligen va nykter men.. vad är de man säger.. nöden har ingen lag? Äh, jag kanske bara svammlar nu.

Nu så jag lyssna på break your heart och tagga, den låten blir jag ALLTID sjukt peppad av!!



mina nya fina leggings med nitar


Kommentarer
Postat av: amanda

gaaalet snygga stumpan! ;)

2010-02-27 @ 18:37:01
URL: http://adun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0