bjaaaa

Vilken härlig onsdag, minst sagt. Började dagen med att göra nått jag tänkt göra länge, så skönt att få det ur världen, finally! Sen blev det ungdomsslussen, tigga lite pengar, MÅSTE HA NU! Efter det åkte jag till bullis och har hängt där nästan hela kvällen, surrat skit, fått bort all is från bilen och haft det allmänt mysigt. Hann förbi elin en sväng också, vi spelade yatzy, hur kul som helst. Imorgon lämnar hon mig och är borta hela helgen. Tur att jag har jobb att sysselsätta mig med. Är sjukt sugen på utgång också... för ovanlighetens skull!?

Sista lediga dagen imorgon då. Hade tänkt försöka hinna träffa ida och juni, sen ska jag på vårdcentralen och så borde jag verkligeeeeen ta mig i kragen och städa här hemma.. totalt bombnedslag!



Ska för övrigt snart avslöja en rolig sak här i bloggen, heheheh.
En liten hemlis jag hållt på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0