somebody

Gokväll! Guuuud vilken lång dag det har varit, längtar efter att få sova faktiskt. Möte kl 9 imorse, sen stan med empan, sen jobb, sen hem och äta,sen handling på maxi, sen förbi mia en sväng, sen hem och baka, och nuuu få sitta ner i soffan. Många "sen".. har hunnit med en del!

Har varit så himla sugen på julmat nu på slutet, så idag köpte jag hem potatis, sill och prinskorv, alltid nått. Bakade mig en banankladdkaka också, hade verkligen ingen ork till något mer avancerat. Den ska jag bjuda på imorgon när vi har personalmöte, får hoppas att den uppskattas. Skulle va så typiskt mig att inte ens komma ihåg att ta med den, mitt minne är inte det bästa nuförtiden.

På tal om nått annat, min slappa jobbvecka den här veckan slutade med 1 ledig dag istället för 4, men pengar skadar ju aldrig. Så inte mig emot.

Nää, under hela tiden jag skrivit det här har jag suttit och funderat vad det är som luktar illa, och insåg att det är mina fötter, uääääh! Måste ta en dusch innan jag kryper isäng, gonatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du har det i fönstret vännen!

2010-12-07 @ 08:27:27
URL: http://madbe.blogg.se/
Postat av: Elin

De var de!! Med tanke på att vi fick i oss hela korven.. hahahahh

2010-12-08 @ 07:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0