seeeen jobbkväll

Hej å hååå! Gu va trött jag är, men ändå pigg för att jag fortfarande är uppe i varv. Jobbade mellan 18.00 och 01.15, vilket inte händer alltför ofta, men ÄNTLIGEN är inventeringen klar, nu äre ett helt år till nästa gång, det känns skönt!

Idag klippte jag iaf bort massor av hår, det är kort som fasiken där bak, och så gjorde jag en lite undercut på höger sida, ganska vågat för att vara jag? Men de vart ballt, jag är nöjd!!

Nu ska jag iaf försöka sova, måste knarka lite ipren först bara! Är hungrig också men orkar verkligen inte äta nått just nu. Vilket i-landsproblem.

Godnatt!



uppdaterar med nån bättre bild när klockan inte är mitt i natten!


Kommentarer
Postat av: empan

du är så dutti så!

2010-12-01 @ 13:20:26
Postat av: Elin

COOLT!! längtar till jag får se frippan live ;)

2010-12-01 @ 17:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0