julklappar

Tjeeeeena! Är imponerad över mig själv att jag tog mig upp strax efter 11 idag med tanke på att jag somnade nån gång efter halv 4 inatt, omänskligt! Har haft en riktigt slapp ledig dag. Idag slog jag in alla juklappar klart till barnen, fattar inte varför jag inte handlat julklappar såhär tidigt förut? Hur najs som helst ju! Hann fixa klart mitt julpyntade i mina fönster idag också, de blev fiiiint!

Sen har jag ränt runt på stan med mammsen en stund, köpte mig ett par nya jeansleggings, behövde verkligen ett par jobbyxor. Nu kommer chefen bli glad att jag har anständiga kläder på mig, haha! Blev lite mer shopping sen också, inflyttningspresenter till madde och så en fotoram till mig själv. Juste, fick min mössa idag också, snabbt gick det, nu slipper jag frysa mer! TACK malin!!

Käkade skräpmat med mamma också, sen tårta hos moster, och sen tekväll hos min pankis, en riktigt mysig kväll, och jag är så avis på hennes nya lägenhet, SÅ fin!!

Nu ska jag försöka göra en tidig kväll, jobb imorgon till på söndag!


barnens klappar!


tidig julklapp av mamma, ny pippitröja, sååå fin!


mössan!


jeansleggings, svinsköna!


jag är så sjukt ful i mössa, det är så inte min grej alls. men jag vägrar frysa ett år till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0