hey, hey apple!

Hej igen! Blev ingen bio ikväll, kände noll pepp, så det får bli en annan gång helt enkelt. Istället har jag diskat undan här hemma och plockat upp min rena tvätt som legat i säckar i typ.. 2 veckor? Insåg att det vart för drygt att springa och leta i alla säckar istället för att bara leta i garderoben, så nu är allt på plats där det ska vara. Bättre sent än aldrig!

Sen har jag testat göra en grej som jag aldrig gjort förut. Apelsiner med nejlikor i, alla påstår ju att det ska lukta så gott, men vi har faktiskt aldrig haft det hemma. Visste inte hur mycket man skulle ha, eller hur de brukar se ut så jag satte bara alla små nejlikor i två olika mönster, det fick duga.

Enda problemet är att jag typ kommer drömma mardrömmar om dom, att dom kommer få ögon och en mun och börja skrika "HEY, HEY APPLE!"... får hoppas att det inte blir så, men risken finns. Annoying orange har som satt sig i mitt huvud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0