all I want for christmas is you

Hej håå! Det var inte igår, har helt glömt bort att skriva. Har varit för upptagen med att jobba, ha ostprovning, ha ont i magen, och göra ingenting, spännande blanding va?

Nu har jag iaf tagit mig en dusch, rakat benen (var verkligen på tiden, haha), peelat kroppen, smörjt in mig med brunutansol och nu skulle jag vilja åka och sola också, men vet inte om jag hittar orken. Får se senare helt enkelt. Hade tänkt måla naglarna nu också, det tar emot varje gång, tycker det är så tråkigt, hatar att sitta och vänta på att det ska torka.

Skulle behöva städa lite ikväll också, och tvätta, men tvättstugan var upptagen så jag får gå ner senare ikväll när den personen tvättat klart. Måste verkligen tvätta, har snart inga rena underkläder, iaf inga som gillas. Är det bara jag som hatar när man inser att man måste börja använda alla domdär gamla urtvättade trosorna som man hatar? Usch, så vill jag inte ha det! Fattar inte varför man inte bara slänger dom...

Imorgon blir det jobb, sen på kvällen äre partyparty som gäller, jag är aspeppad. Vet dock inte vad jag ska ha på mig, förstår inte varför jag inte provade kläder innan jag smörde in med brunutansolen?! Dumma blondin! Får hoppas på att slippa ett utbrott imorgon, nått måste det ju finnas i garderoben.

Näe, ciggepinn nu, på återseende!




Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 23:07:10
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0