2a advent

Alohaaaa! Fan vad skönt med en nykter helg, var sjukt ölsugen igår men idag är jag glad att jag inte drack. Jobb idag mellan 12-16, värsta slappdagen. 4 timmars jobb, betalat för 8, alltid lika tacksamt! För att vara en söndag så var det ändå mycket folk på jobbet så jag har haft saker att göra hela tiden, dagen gick jättefort. Efter det träffade jag upp elin och kalle och drog och köpte kebabpizza, svingott! Nu är jag hemma och ska snart röra på fläsket igen, ikväll blire bio med empan, mysigt!

Ser inte fram emot att kliva upp imorgon, är så sjukt sjukt sjuk trött nuförtiden, jämt. Jävla vinter! Ska vara på jobbet kl 9 och ha planering, sen gå på stan en stund, och sen tillbaka till jobbet vid 11 halv 12 och jobba obestämt antal timmar. Eftersom vi inte fått någon påfyllnad av varor på ca 1½ vecka så var det typ 15 kartonger som skulle komma imorgon, jag tror vi har det vi gör, om man säger så...

Nu ska jag leta fram nå varma kläder, är ju alltid bajskallt på bion, why?

Hörs sen, hane hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0