jajamen!

Hej och hå vilken jävla bakfylla vi haft idag, helt sinnes. Dock inte så konstigt med tanke på att vi var ute till kl 5, sen fyllekäk och jag tror jag somnade vid tidigast 7 och klev upp strax före 10, kroppen ogillade det. Efter att vi bytte hotell tidigare har vi dock lyckats sova en hel del idag, vilket gör att vi inte är speciellt trötta alls nu men, vad gör det om hundra år...

Igår var iaf en supertrevlig kväll!! Drack ett par groggar på hotellet, sen gick vi till båten och var där till kl 3 när det stängde, och efter det gick vi på etage och stannade där till 5. Jättefina ställen och träffade massor av roliga människor, helt klart värt bakfyllan idag!

Imorgon blir det Danmark, på obestämd tid, antingen över dagen eller till på tisdag. Uppdaterar mer senare, hjärnan funkar inte riktigt idag så vet inte vad jag ska skriva, haha.

gonatt! saknar mina fina!










 










Kommentarer
Postat av: empan

rolandz, i like!

2010-08-02 @ 02:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0