world spins madly on

Det känns konstigt att jag bott här i ungefär 1½ månad nu och knappt varit själv. Inatt är 2a natten i rad som jag sover ensam, vilken är rekord, woho! Ikväll har jag iaf tagit mig i kragen och storstädat, det behövdes kan jag lova. Ska bli så sjukt skönt att krypa ner i min renbäddade säng och kolla på lite anna pihl tills jag somnar.. Egen tid är underskattat!

Jobb 12-18 hela veckan nu, och i helgen vill jag dricka massa vin med elin. Imorgon måste jag ta tag i mig själv och gå på ungdomsslussen och försöka få lite cash.. har för tillfället 258 kr till den 28e och det hör ju vilken människa som helst att det är helt jävla omöjligt att få det att gå ihop..

Varför måste jag ha så högljudda grannar?!? Det stressar mig... Jag vill ha lugn och ro.

Nee, nu ska jag krypa ner i sängen och försöka få lite sömn.. men om jag känner mig själv rätt kommer jag ligga vaken minst 2 timmar till och kolla på anna pihl.. boxar är livsfarlig. Sjukt beroendeframkallande, haha!

Imorgon vill jag trääääääääääna!! Ge mig ork.

gonattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0