en torsdag ba

Idag är det torsdag och jag är ledig. Vet dock inte riktigt vad jag ska göra av min lediga dag. Planen var att börja dagen med ett corepass men mammsen var inge sugen på att följa med mig, och när jag just insåg vilken hosta jag fortfarande har så är det nog lika bra att passa på den. Men måste ändå röra på fläsket så det får helt enkelt bli gångbandet i en halvtimme eller nått.. får ju inte anstränga mig alltför mycket nu när jag bantar. Men nått måste man ju göra!

Men först ska jag nog städa lite här hemma och diska undan innan dom stänger av mitt vatten för resten av kvällen. Det känns som en plan.

Idag känns inte som en bra dag alls.. Har en konstig klump i magen. Vet inte riktigt vad jag vill med allt just nu.

Varför känns det inte som att jag bantar för? Jag mår typ för bra.. jättekonstigt. Jag måste väga mig snart så jag ser om de händer nått..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0