090909

Idag har vart en lite seg och konstig dag, har varit på dåligt humör helt utan anledning.. Men efter lite mys med tjejorna så känns det bättre. Jag har så fina vänner.

Imorgon blir det jobb.. igen.. längtar tills lördag och vinet. Och till söndag och ledigheten. Sen blir det en långvecka igen. Men pengarna rullar in, det är bra. Det behöver jag.

Nu ska jag lägga mig och kolla på anna pihl, för ovanlighetens skull. Sen försöka sova så jag orkar upp och ringa några samtal innan jag börjar jobba.  På kvällen blir det att hänga med mändi, och så funderar jag starkt på att kika förbi min pankis en sväng och kolla nya lägenheten.

Nu måste jag försöka duscha bort det emmelie smörjde (smörjde...? finns det ordet?) in min rygg med, för det gör satansjävlacpont..

gonatt!



är ju dock inte ovanligt att jag ser ut sådär efter att empan är färdig med mig.. HEHEH!


Kommentarer
Postat av: emp

äsch, jag misshandlar dig alltid med kärlek!

2009-09-12 @ 11:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0