you don't know me

Hej hopp snopp!

Då var den här dagen snart slut då, skööönt. Vill ba att tiden ska gå fort just nu, vet inte riktigt varför men. Vill bara att det ska hända nått, jag vill att Malin ska komma hem nuuuuu! Jag fick faktiskt paket från USA idag, och jag blev huuuuuur glad som helst. Det var ett vykort, godis, örhängen från forever21 och sist men inte minst, ett par victoria's secret trosor, me like, a lot! Helt klart dagens höjdpunkt.

Tog mig iaf i kragen och drog iväg på ett corepass och gick på gångbandet ett tag, det var skönt. Ska snart försöka ge mig på ett bodypump-pass och hoppas att jag tar mig igenom det, jag är sjukligt taggad.

Nee, om man skulle försöka sova kanske.. känns sjukt ensamt bara. Länge sen jag kände mig så ensam som jag gör exakt precis just nu. Men det är väl bara att bita ihop och vänja sig i guess.



tusen tusen tusen tack!!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, vad jag gillar de örhängen du fick! Like like:) Maallee, vi måste träffas snart!! Hur jobbar du i veckan?;)

2009-10-13 @ 09:25:14
URL: http://lifeofangelica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0