hej söndag

Igår var så sjuuuuukt trevlig kväll. Jag vet som egentligen inte riktigt vad det var men, jag antar att det berodde på sällskapet. Svårt att misslyckas med rätt folk, om man säger så! Känns iaf bra att det blev en lyckad kväll, me like!

Och att jag inte är ett dugg bakis idag är ju som pricken över i:et. Ikväll ska jag nog unna mig en maxbox eller två, haha. Sen i veckan måste jag ta tag i bantningen och träningen på rikt, det här håller ju inte.




åt middag med en lite sliten elin



VASSA brudar..



empan gör sin grej



jag och två sjukt bra tjejer



älskade och jag



får jag låna "vanten"?



påväg till corona, SATANS kallt ute.. sjukt



i väntan på skjuts hem, och jag säger det igen.. SATANS kallt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0