vardagslyx

Idag har jag varit ledig, väldigt skönt, och väldigt härlig dag. Sov länge, sen blev jag bjuden på nybakat fika och kaffe hos Ida, och efter det blev jag bjuden på väldigt god och nyttig middag hos Elin. Franx brudar!! :)

Ikväll har jag inte gjort mycket alls, försökt städa lite men tappade helt peppen, det får blir morgondagens problem istället. Jag vill ha nytt skurmedel, det jag har nu luktar typ fårbajs.. asäckligt.

Jag mår illa.. som fan! Börjar va lite less på det nu.. Borde kanske ta mig i kragen och ringa vårdcentralen imorgon. Något är ju fel...



Inte så charmig bild. Här skulle jag nog ha slutat dricka för länge sen, haha!


Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha jag LIDER på den där bilden. undra varför?

2009-11-17 @ 06:40:47
URL: http://ilajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0