freedom

Vilken lång dag. Började med att kliva upp i tid, drog med empan på strömpilen och kikade på affärer en stund, och kärade ner mig i ett par skor som jag varken behöver eller har råd med, men jag måste nog ha dom ändå.


(tomten, om du läser det här, så ge mig dessa underbara skor, TACK!)


Sen har jag varit på vårdcentralen i över 2 timmar, utan att ha blivit klokare. Blev bara fattig på blod, tror aldrig jag lämnat så mycket blod förr. Fick göra ekg också, så nu är jag kladdig över halva kroppen av alla sånadär saker dom sätter fast. Har hunnit vara i tavelsjö och fått mysa ett tag också, det behövdes.

Just nu skulle jag behöva diska och städa, men jag har ingen som helst ork. Tror jag ska ta mig en varm dusch och sen krypa i säng i vettig tid. Det skulle va rätt skönt.

Mest av allt skulle jag behöva en kram just nu.. en bamsekram skulle sitta fint. Nån som bju?


Kommentarer
Postat av: empan

ja bjuuuuu :)

2009-11-25 @ 10:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0