cry me a river

Vad är felet på mig? Så fort jag får feber så gråter jag. Inte lite heller. Har typ gråtit hela dagen utan anledning, haha. Eller okej, för en stund sen satt jag och bölade till säsongsavslutningen av inlåst, hur fint var det inte? Ååh! Det är ändå lite skönt att få gråta ut ibland. Spec när man har världens bästa mamma som ger en världens bästa tröstpresent i form av ett presentkort på h&m på 700kr. TACK MAMMA! bästaste bästa.. Behöver jag ens berätta hur mycket jag grät när jag fick presenten? Nee, tror alla fattat grejen nu.

På tal om nått helt annat.. SATAN vad halkigt det är ute. Absbromsarna har fått jobba ordentligt ikväll, helt sjukt. Lyckades även få sladd i varenda rondell på vägen hem inklusive hamna på fel sida av vägen. Oskillat! Får faktiskt skylla på att jag inte körde bil på hela förra vintern så, har inte så mycket erfarenhet av halkan. Men jag lovar och svär att jag från och med nu ska börja köra med insidan av hjärnan! Är väl på tiden om man säger så...
Aja, nu ska jag ut och öva på halkan lite och hämta empan. Får hoppas att jag överlever helt enkelt!

tjingeling!


Kommentarer
Postat av: empan

ja tyck om dä bäl

2009-11-06 @ 17:07:02
Postat av: Bullennss

Kvinnor i trafiken... Nej tack!

2009-11-10 @ 13:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0