blablabla

Hade tänkt uppdatera lite här, men har redan glömt vad jag skulle skriva. Det är bara jobb, jobb och jobb som gäller just nu. Behövligt med tanke på att jag har tusen kronor kvar tills den 28e, de håller inte. Får hoppas att ungdomsslussen skänker en lite slant åt mig. Jag orkar inte att dom ska krångla till allt mer än nödvändigt.

Ikväll har jag suttit och skrattat högt för mig själv, väldigt underhållande. Och idag när jag ringde ungdomsslussen och skulle säga nått om automatiska överföringar så sa jag avföringar istället, lite pinsamt kanske? Men lite kul också.

Om 11 dagar kommer ida och victors bebis, om 14 dagar går min prövotid på körkortet ut, och om 22 dagar kommer malin ÄNTLIGEN hem, och om 24 dagar är det julafton!!! Mycket bra saker på g!

Jag ska skicka mina flyttkort (har bott i lägenheten sen augusti) som julkort, så fattig är jag, hahah!

Fick en släng av lyckorus just... jag gillare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0