You got growing up to do

Gomorron gomorrron!! helt sinnes vad trött jag är idag, huvva. Men jag är ändå rätt så taggad! Idag känns det som sommar, klockan är bara 9 på morgonen och det är 14 grader varmt i skuggan. Har iofs inte varit utanför dörren än så, ska inte säga alltför mycket.

Jag tänkte just skriva om hur spårlöst fösvunnen min sladd till ipoden är, och hur länge jag letade den igår, och vet ni? Jag på just på vart den är. Bra av mig. Nu ska jag lägga in alla mina mysiga joshua radin låtar, och sen ska jag cykla till jobbet.


tagga tagga tagga tagga tagga (så ska jag gå runt och säga till mig själv hela dagen, annars kommer det här aldrig att gå).

nee, bråttom bråttom.. det här blev ett flummigt inlägg.. som elin skulle ha sagt!

Kommentarer
Postat av: Elin

jag är också trött.. kunde inte sova. men tagga :)

2009-05-23 @ 09:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0