vilken dag är det?

Jag blir så förvirrad när jag är ledig. Mina söndagar har börjat kännas som måndagar och måndag känns som söndag. Var just tvungen att kolla kalendern för att se att det var tisdag idag. Dagarna bara springer iväg nuförtiden. Tog iaf en rejäl sovmorgon idag, sov nästan 12 timmar inatt. Välbehövd sömn kan jag lova.

Nu hade jag tänkt ta en dusch och försöka vakna till liv. Borde äta frukost också, eller lunch kanske. Det enda jag levt på idag är kaffe och cigg. Men jag gillare. Sen ska jag försöka va lite hurtig och ta en promenad/cykla till mammsen. Måste verkliiiigen få ihop minst 15000 steg idag. Ligger lite efter just nu.

Men som sagt, duschen först! tjaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0