inte kul

Vet inte om jag skrivit det, men för några dagar sen hittade jag 2 st som "knölar" i mitt ben, vart lite orolig men tänkte att det kanske är muskelknutar eller nått så jag orkade inte kolla det. MEN, nu har jag hittat flera knölar i magen också. Är väl ca 5-6st, vilket inte känns så roligt alls. Ringde sjukvårdsupplysningen men fick inget vettigt svar där. Så måste gå på vårdcentralen imorgon och be nån kolla på det här. Bläää.. ont gör det också. Är lite orolig men, försöker tänka att det kan ju knappast vara nått farligt.. men jaja...

Ikväll var iaf mycket mysigt. Vi var först och spelade boule med jobbet, och tro det eller ej, men jag va faktiskt duktig. Måste vara en naturbegåvning, eller nybörjartur... Sen for vi hem till chefen och åt massa god mat och hade det jättetrevligt. Såna här kvällar borde man ha oftare.

Men, nee.. nu ska jag och min onda mage ta en cigg. Sen sova kanske?

wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0