gruvar mig

Usch, är så trött, fattar verkligen inte varför jag är vaken ens? Har iaf spenderat kvällen med mammsen, det var trevligt. Hon kom hit, så käkade vi middag och jag färgade hennes hår. En promenad hann vi med också. Så har jag varit duktigt och tvättat och städat ikväll också. Skönt att få det bortgjort. Och så är Martin borta några dagar nu, det är så sjuuukt skönt att få va hemma själv. Typ kunna gå runt utan kläder, kissa med öppen dörr.. jaa, ni fattar. hahha...

Gruvar mig för när väckarn ringer imorgonbitti. Kommer vara mer död än levande. Och får INTE försova mig heller eftersom jag har öppning... tungt.

Imorgon hoppas jag att min sötis jobbar. Då ska jag köra hundtricket. Det borde funka. Håller tummarna för det.


Ne, nu måste jag verkliiiiigen börja tänka på refrängen.

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0