friday night

Ikväll har jag slappat med elin och sett på "så ska det låta" (tydligen elins favvoprogram), haha. Sen var vi lite hurtiga och tog en promenad också, HUR skönt som helst. Känns riktigt somrigt ute nu.

Och så har jag tvättat också och hade tänkt dammsuga nu. Fredagar är verkligen min tvättochstäddag, hur hemskt det än låter. Men, imorgon äre ju lördag och då ska vi bärsaaaaa.

Blev just erbjuden att följa med ut och ta en öl nu också, är jäääävligt sugen men. Vet att jag aldrig kommer orka med morgondagen isåfall, så fick tråkigt nog passa på den. Hatar att bli astaggad när man vet att man inte kan, det är så typiskt. Jag längtar till semestern, då får man ju dricka när man vill och hur mycket man vill.

Men nu, städa lite sen sova. Och tagga morgondagen såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0