free of me

Söndag igen då, och jag är faktiskt inte så bakis idag. Men hade en perfekt fylla igår. Så det kanske förklarar saken. Men helt sjukt hur skakis jag är, blir alltid så dagen efter. Abstinens eller? Sitter iofs och äter frukost/lunch/middag nu, kalla det vad man vill, men det är det första jag äter idag. Och klockan är fyra, stabilt.

igår var iaf sjukt trevligt, jag brukar ju inte riktigt gilla rex, men börjar ändra uppfattning nu. Nu taggar jag som fan till nästa helg. Det ska bli naaaaaaajs! Hoppas på att elin ska slippa jobb bara, det vore najsing.

Sa jag förresten att livet går bra nu?



Såhär såg det ut här för 10 min sen, spöregn och strålande sol.
aprilväder........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0