bokat och klart

Sådärja, då var resan bokad. 8/6 drar jag mig ner till göteborg och hälsar på min andra halva på obestämd tid. Orkar inte boka hemresan nu, får helt enkelt se hur länge jag stannar där. Är galeeeet taggad nu. Mindre än 2 veckor kvar. Känns lite stressigt också men, får skriva en lista med saker jag ska hinna fixa innan helt enkelt. Det som dock känns mindre peppande är alla timmar det tar att ta sig ner. Usch, fy och blä. Åker liksom från umeå måndagkväll och är inte i götet förren tisdag kl två. Men men, det är det värt.

Ikväll har jag varit duktig och storstädat lägenheten och tvättat massa kläder. Alltid lika skönt att få det bortgjort. Imorgon känns som en bra dag, jag är taggad. Ska förhoppningsvis fara och kolla på min mosters nya bebis, sen träffa lars en sväng som är i umeå över helgen, typ hundra år sen sist vi sågs. Och sen på kvällen blire myyyyys, hihi.

Sen äre heeeeeeeelg, jag är taggad!



bjuder på en sjukt ful (men charmig) bild!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är ful och du är charmig! good choice ;)

2009-05-28 @ 10:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0