veligast i världen

Utgång? Inte utgång?

Är taggad men ändå jävligt otaggad. Vet inte ritkigt alls vad jag vill göra ikväll.

Hatar mig själv när jag är såhär. OM jag går ut, så får jag säkert ångest för att jag gick ut fast jag inte tänkt de, och gjort av med alldeles för mycket pengar. Och OM jag bara är hemma så får jag säkert ångest för att jag inte gör något vettigt.


Nee, nu ska jag försöka powernapa, annars kommer jag aldrig orka nått ikväll i vilket fall. Kanske borde äta också, är som helt skakis utan anledning. Men, lite sömn och mat så kanske jag taggar till ordentligt sen.

Eller så gör jag en favorit i repris och somnar nu och vaknar imorgon, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0