"vad har jag i behån?"

Ikväll när jag satt i soffan och pratade med amanda så kände jag hur de kliade vid bröstet, och så kände jag att det var nått där. Tänkte ba "vafan har jag i behån?!", tog upp och kollade och såg att det var ett kvitto från igår. hahahah. Så typisk fyllegrej att lägga allt i behån. Skumt bara att jag inte märkte det fören nu.


Idag har jag varit på kalas hela dagen och kvällen har jag spenderat med Amanda. För en gångs skull så bakade vi faktiskt inte, däremot gjorde vi lite pommes som vi satt och smaskade på. Mycket smarrigt.

Jag är lite sliten idag.. Lite ångest också, men inte så farligt som jag trodde. Jag borde skippa alkohol, vi funkar helt enkelt inte så bra ihop. Tråkigt värre.

Nu ska jag skypa klart med Malin, sen se några avsnitt av greys och sen försöka sova.


bajjj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0