snorunge

Sådärja, proppade i mig lite värktabletter och pallrade mig iväg till jobbet. Efter ungefär en timma var jag redan helt slut. Som tur var så kom Deanna tillslut, så jag kom mig från jobbet vid 3. Gick på hemköp och köpte nyponsoppa & glass, och en hel del frukt. Sen när jag kom hem hade jag tänkt lägga mig och vila.. men som att jag har den ron i kroppen kanske? Det är det som är så jobbigt just nu. Jag är för sjuk för att orka göra saker, men jag är för frisk för att bara ligga i sängen. Dagens i-landsproblem.


Idag när jag var på vårdcentralen kom jag att tänka på en jätterolig sak. Var nån lapp där om nått nummer för såna som är drogberoende. Och på nått sätt kom jag och tänka på en gång när jag och elin skulle på fest. När vi kommer in ropar andreas:

- Är det AA (anonyma alkoholister) som kommer? 
 
Så svarar elin

- Nee det är EE (elin everdahl).


Kanske svårt att se det roliga i det hela, men det var sjukt roligt tycker jag. Gulligt att försöka rätta, men, det blev som inte riktigt rätt ändå. hahaha. kul minne sådär!

Kommentarer
Postat av: Elib

hahahah de kommer jag ihåg =)

2009-03-20 @ 15:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0