Sjävkänsla nu!

Sitter hemma hos mammsen och gör ungefär ingenting (måste sova här inatt eftersom mäklaren ska komma till oss tidigt imorgonbitti). Och så satt jag och kollade i mammas bokhylla för att se om jag kanske kunde hitta nån bra bok att läsa. Jag har varit sugen länge på att läsa men inte riktigt hittat nån bok som jag gillat, och så har jag aldrig riktigt haft ro i kroppen för att sätta mig och läsa. Men iaf, så hittade jag boken Självkänsla nu! som är skriven av Mia Törnblom. Så började jag kolla igenom den och fastnade på en gång! Vädligt olikt mig.

Minns att jag skrev för ett tag sen att jag brukar ha sjukt bra självkänsla. Men nu efter att bara ha läst typ 20 sidor så insåg jag att det är ju det jag verkligen inte har. Snarare tvärtom, har sämst självkänsla. Det är därför jag söker så sjukt mycket bekräftlse hela tiden. Usch, måste ändra på mig. Så äre bara!

Nu ska jag gå och kolla på tv en liten stund, alla säger att programmet Ballar av stål på 5an tydligen är sjukt kul. Så ska kika på det sen läsa boken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0