ny vecka

Måndag idag då (bortsett från att klockan är efter tolv). Idag sov jag jättelänge, och när jag vaknade tog jag datorn och la mig i sängen och kollade på några avsnitt av greys anatomy. Åh, det är så bra. Men tråkigt nog finns det bara 2 till avsnitt att se.. men, bättre än ingenting.

Kom mig väl upp ur sängen vid kl 16 kanske, haha.. sjukt, jag vet. Men det är faktiskt sällan jag har sånahär dagar när jag bara är. Hursomhelst, tog en dusch, fixade lite middag, och sen for jag och tränade. Så nått vettigt har jag iaf gjort.

Tog med mig mändi på vägen hem, och vi bakade (som vanligt). Blev en smarrig banankladdkaka igen. Och sen satt vi och pratade jättelänge och så såg vi  halva seven pounds, får se resten någon annan kväll för klockan blev så mycket.

Jag borde sova snart.. men har som vanligt lyckats vända på dygnet.

Nee, måste gå på toa innan jag kissar ner mig här. tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0