ny vecka igen

Nya möjligheter. Är ledig nu i 3 dagar, så jag hade tänkte försöka få nått vettigt gjort. Imorgon tänkte jag ta bussen till ersboda med mändi och handla lite på willys. Min kyl är verkligen tom. Inte så stabilt.

Och så borde jag ta tag i att ringa mt också. Måste helt enkelt börja gå dit igen. Tar emot lite eftersom jag gärna vill klara allt själv. Men jag behöver hjälp nu, så äre bara. Lika bra att börja i tid innan det är försent och allt redan har gått åt helvete.

Och det jag skrev innan empan flyttade om att det kan vara skönt att sakna nån ibland, det tar jag tillbaka. För det är inte alls någon mysig känsla. Snarare en jobbig. Det känns tomt helt enkelt, för tomt.

Positivt inlägg va? Orka va glad alla dagar.

ps. jag skulle behöva en bil. att köra bil är bästa terapin för mig, det gör mig glad. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0