när man helst bara vill lägga sig ner och gråta

Idag är ingen bra dag alls. Vaknade med inställningen att "jag är frisk, jag orkar med den här dagen". Men efter att ha gått till vårdcentralen (vilket är kanske 100 m), så var jag redan helt slut.

Läkaren sa "ligg hemma och vila, och var tyst, förkylningen har satt sig på stämbanden". Får jag va hemma och vila och va tyst kanske? Ne, för jag måste jobba för ingen annan kan göra det.

Less är bara förnamnet.

Ska ta mig en blandning av alvedon och ipren iaf. Så kanske de går lite bättre.

krya på mig

Kommentarer
Postat av: Elin

Kikar förbi dig på jobbet imorgon då, i fall jag är på stan =) så kan jag prata o du får vara tyst :P

2009-03-19 @ 16:50:09
URL: http://ilajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0