ledigt

Idag är en bra dag känner jag. Jag skulle kliva upp vid halv elva, men sen slutade med att jag sov till klockan ett istället, det behövdes. Skyndade mig upp, duschade och gjorde mig klar. Sen kom mäklaren förbi. Jobbigt nog hade han inte rätt kamera med sig så han måste komma hit en gång till och fota.. men men, vad gör det om hundra år.

Snart ska jag röra mig mot stan, ta en cigge med elin och sen ska jag till mammsen och pussa på min Tilly litegrann innan hon far iväg alldeles för länge. Och så har jag övertalat mamma att vi ska äta pizza idag också, måste fira att jag ska få tillbaka så mycket pengar. Efter det ska jag hänga med mändi, det blir mysigt. Som sagt, bra dag.

Nee, nu ska jag slänga i mig lite frukost (bättre sent än aldrig). Klockan är ju faktiskt bara 3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0