låååång dag

Helt sjukt vad slut jag är i kroppen just nu. Började jobba kl 12 idag och slutade 23.30. Inte nått som händer alltför ofta som tur var. Men pengarna rullar in, det är bra. Känns lite konstigt att jag jobbat som 2 dagar på 1 dag, men men...

Jag borde sova snart, ska ju trots allt orka upp och jobba imorgon också. Dock bara 2-3 timmar, men ändå.

Och så kom jag just på att jag borde införskaffa mig nån söt liten sänglampa, så jag kan läsa på kvällarna. Blir som svårt i mörkret.

Nee, 2½ men om 10 min sen försöka få lite sömn. Hade tänkt ladda hem gossip girl och se på ikväll, men då lär jag ju aldrig somna, så det får bli imorgon helt enkelt.


gonatt darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0