identitetskris?

Vet inte om man kan ha det, men det känns som så just nu. Igår kväll när jag kom hem var jag jätteledsen. Ringde till min käre vän empan bara för att få gråta av mig lite, det var skönt. Fast lite jobbigt för jag hatar att gråta. Och det är så jobbigt att vara ledsen utan att egentligen veta varför.

Jag brukar ha helt okej självförtroende, och jäkligt bra självkänsla. Men just nu känns det som att bägge delarna helt har försvunnit. Jag vet typ inte vem jag är, vad jag tycker eller vad jag vill. Väldigt förvirrande.


Jaja, får helt enkelt hoppas att det går över fort.


Nu ska jag gå och hänga lite tvätt och städa undan de sista inför morgondagen.


Sen kanske försöka somna i vettig tid? Det vore nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0