huvudvärk

GALET vad ont i huvudet jag har. Inte skönt alls. Men jaja, det släpper väl så småningom.


Sov hos mammsen inatt, och imorse vid 9 flög hon ner till sthlm. Så då tänkte jag att jag skulle passa på att städa här hemma hos henne, för det gör henne alltid lika glad (mig också för den delen eftersom jag älskar att städa). Samlade även lite kraft till att flytta om lite. Datorn har stått i klädkammaren/skrubben förut, men vet att mamma sagt att hon vill ha den i sovrummet. Så jag flyttade om och städade massor. Hon blev jätteglad när hon kom hem. Det var kul.

Sen ikväll har jag hängt med mändi. Lika mysigt som alltid.

Imorgon äre jobb igen. Innan jobbet måste jag verkligen gå på stan en sväng. Måste hitta en present till min kusin som har kalas på söndag. Hade tänkt se om jag hittar nån snygg hoodtröja, det borde han gilla.

Nee, om jag skulle försöka komma på nån lösning på min design här. Måste klura lite till. Ska nog helt enkelt börja om på en helt ny. Bäst att börja nudå om jag ska hinna klart ikväll.



Kommentarer
Postat av: amanda

haah bara lite full :D



duu är så gullig, det är ju du som är mysig att hänga med sötnöt;D

2009-03-29 @ 18:09:10
URL: http://adun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0