helt klart redo för det här med barn

Värsta suget jag fick på att skaffa en unge. Lite svårt utan en pappa kanske, men ändå. Igår var jag med ungarna och åkte skrana och bob, svinkul! (tills jag ramlade av och gjorde illa rumpan). Och ikväll var jag och jullan ute och lekte i snön, och tro det eller ej men det var faktiskt min idé att gå ut. Jag som brukar hata att va ute. Och inte nog med det, så har jag suttit och målat målarbok också. Kanske de roligaste jag vet.

Imorgon ska jullan komma hem och sova hos mig, och terrorisera martin lite. Sen så ska vi baka chokladbollar och bygga pärlplatta. Jag gillare.
 
Föresten så vare en unge som lekte med mig typ en kvart på jobbet idag, det va roligt. Lite tittut och bygga lego o så. Den blev jätteledsen när dom skulle gå. Hon hade gärna fått stanna med mig ett tag.


Någon som har en unge att låna ut?




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0