fort går det

Redan onsdag? Redan torsdag imorgon. Tiden springer verkligen bara iväg. Men jag klagar inte. Om 46 dagar fyller jag år. Och då brukar det ju vara vår iaf. 46 dagar är ju ingenting. Jag längtar.

Idag blev det jobb 12-18, sen for jag och tränade och låg en liten stund i solrummet. Hade tänkt hinna med så mycket idag, men icket. Efter corepasset skulle jag gå på gångband en stund, men alla va upptagna så jag fick vänta ett tag. Sen kunde jag bara gå en kvart för jag har så jävulska skavsår. Så skulle jag sola solarium. Gick förbi första, där står det "ur funktion".. så jag går till det andra, och självklart går nån just in där. Så då sket de sig. Sen när jag JUST lagt mig i en solstol i solrummet så kommer mamma och då har hon tränat klart. Så.. blev bara 10 min sol idag. Men jaja, det kommer fler tillfällen.
 
Ledig imorgon, men ska på jobbet och göra några utbildningar på datorn. Sen hem och göra mig i ordning och på kvällen blir det Umeå C-festen. Är inte speciellt taggad men, det kanske blir roligt.

Imorgon blir första gången jag träffar martin sen i söndags, haha. Och ändå bor vi under samma tak. Lite sjukt är det ändå. Men rätt skönt också.

Nee, sängen nästa. natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0