fniss

Jag är så glad idag. Har haft ett leende på läpparna HELA dagen. Gillar känslan av att våren börjar närma sig nu. Har dock inte gjort så mycket vettigt idag. Mest bara suttit i sängen med datorn som sällskap. Men kände ändå att jag behövde komma ut en stund. Så jag tog på mig tygskorna, skinnjackan och solglajjerna och gick ut med soperna och tog en cigg. Insåg rätt snabbt att det inte var så varmt och skönt som jag hade hoppats på, haha. Men det är känslan bara. Jag gillare!



Frukost i sängen vid datorn är ju aldrig helt fel heller.
Gjorde fruktsallad och så blev det världens godaste soygurt också.


Och nu ska jag visa en konstig sak. Häromdagen när jag va dyngförkyld och nös hela dagen så blev mitt öga helt stört.



Sjukt ful och äcklig bild, ja. Men man brukar ju inte va så söt när man är sjuk så. Men iaf, kolla mitt högra öga (vänstra på bilden), helt rött och svullet. Ont gjorde de också. Ser ut som jag fått mig en smäll, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0