ett bidrag nån?

Ingen som är rik som vill skänka pengar till mig? Jag villvillvillvill så gärna åka ner till götet nu. Har empan-abstinens känner jag. Skulle kunna ta tåget ner, få en kram, och sen åka hem igen. Då skulle det kännas mycket bättre. Nu måste jag spara pengar så jag kan åka ner och hälsa på så fort som möjligt.

Nee, om man skulle sova kanske. Jag som skulle somna i tid ikväll. HA! Det säger jag jämt, men det blir aldrig så. Jag har verkligen sämst självdisciplin känner jag. Skärpning.


gonattt

Kommentarer
Postat av: amanda

ahah men tackar gumman ;)

2009-03-23 @ 17:53:21
URL: http://adun.blogg.se/
Postat av: empan

komsi komsi

2009-03-23 @ 21:47:41
Postat av: empan

komsi komsi, råna en bank eller nåt.. jag lovar att hjälpa dig med planeringen!

2009-03-23 @ 21:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0