bästa let's dance

Det kommer bli sjukt tomt utan let's dance varje fredag. Det har liksom blivit min favorit-fredags-syssla. Och finalen ikväll var ju HUR bra som helst. Fick tårar i ögonen mer än en gång. Jag menar, HUR fin var inte laila och tobias sista dans? Helt sanslöst. Och HUR kul var det inte att Magnus vann? Haha eller jag vart typ mest glad för Annicas skull. Att komma tvåa varenda år kanske inte är så himla kul. Att snubbla på målsnöret liksom. Tycker iofs att båda paren var värdiga vinnare. Hejjade varken mer eller mindre på den ena eller den andra.

Men men, nog om det. Fick tårar i ögonen när jag fick ett gulligt sms från världens bästa också.. Jag är lite.. vad ska man säga.. bölig (?) ikväll. Eller alltså, jag blir tårögd för minsta lilla.. haha. Det får man va ibland.

Ikväll kom jag också på vad jag ska säga om empan nån gång gifter sig och om jag får hålla ett litet tal på hennes bröllop. Vet inte riktigt hur jag kom på det men, nu ska jag bara komma ihåg det några år framöver. hihi



Kommentarer
Postat av: empan

gulli gull, jag har redan planerat in ett ballen-tal på mitt brölåp!

2009-03-28 @ 21:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0