bakishurtig

Sjukt vad bra jag mått idag med tanke på hur sjukt full jag var igår. Men inte mig emot. Känns skönt att inte ha slösat bort en hel dag i sängen. Tog en dusch och fräschade till mig lite, sen gjorde jag lite mat och sen for jag till Elin en liten stund. Och inte nog med det så har jag varit och tränat nu också. Bara ett corepass men, bättre än ingenting.

Imorgon är jag ledig och då ska jag försöka ta mig iväg på bodypump kl 12. Och sen blir det en sväng hem till mammsen och käka middag och få gosa med Tilly ett tag. Som jag saknar henne. Min ögonsten.

Jag kanske borde göra nån middag nu, sen blir det filmkväll med Martin.


Och på tal om han, såhär vettigt samtal hade vi på msn innan jag skulle få skjuts till Elin:


Martin säger:

ÖKA!!!!!


malene säger:

jag är klar


Martin säger:

najs


Martin säger:

film hos mig ikväll?


malene säger:

HAHA, cp


malene säger:

nu drar vi


malene säger:

ses i hallen



Vi orkar helt enkelt inte ropa så till varandra, haha.


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0