vill inte

Jag vill inte hem!!! skulle egentligen hem för en vecka sen, och sen skulle jag egentligen hem igår.. och nu tänkte jag egentligen åka hem på onsdag, men de blir nog iaf på torsdag.. men helst vill jag stanna en vecka till. Jobbigt de här..
 
Ikväll var vi på liseberg, det var mysigt. Tråkigt nog tog vi inte en enda bild, dumt av oss. Och självklart så kommer det fina vädret nu när jag snart ska hem. Typiskt min otur. Men vi låg iaf ute och solade idag, och det ska vi göra imorgon och på onsdag också.. om jag inte åker hem vill säga.. men, som sagt, jag vill inte hem än.

Jag borde uppdatera med lite bilder snart.. men ikväll orkar jag inte. Nån annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0