vaaad

Idag är en konstig dag, jag känner mig lite förvirrad. På ett sätt vill jag hem just nu, bara släppa allt och dra, men på ett sätt vill jag bara boka om min hemresa ännu mer. Det känns lite stressigt att jag bara har 3 dagar kvar här nu, det är så mycket jag skulle vilja hinna med. Jag är verkligen jätttttesplittrad just nu. Har en jobbig klump i magen.

Varför blir allting så bra just innan man ska hem för? Det är så typiskt. Jag är lite less på mig själv idag, får helt enkelt hoppas att det känns bättre snart. Fattar inte varför jag ska dras till det dåliga när jag har något bra?!

Och så skickar elin ett klokt sms, det kunde ju inte komma mer lägligt. Det kanske är som hon säger, det kanske helt enkelt bara är jag som gör det krångligt. Kanskeeee, vem vet.
 
Jag får fundera vidare helt enkelt. Så får jag uppdatera på söndag hur allt är då.

tjingeling


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är ju för smart för mig själv ibland?

2009-06-26 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0